środa, 10 sierpnia 2005

MAG #1

MG: Jaxa
gracze: Drake, MidMad, Młoda


MG: Nie znasz się tak dobrze na matematyce.
Joanna: Hej! Skończyłam studia!
Drake: Tak. Amerykańskie.

Wymiana spojrzeń pomiędzy graczami - kto ma się pierwszy opisać?
Drake: Ty jesteś kobietą.
Młoda: Nie da się ukryć.
Midi: A ty jesteś Europejczykiem!

Ekstatyk: Pamiętam imprezy w 1976 - do Joanny - wpadnij kiedyś!
Joanna: Nie mam możliwości... Nie mam Czasu!
Ekstatyk: Czas się zawsze znajdzie.

Matka do syna (postać Młodej do postaci Drake): Synku, jak następnym razem zobaczysz pana z wielkimi zębami wyobraź sobie, że to nieprawda, że ci się tylko wydaje...
Drake: Tak zaszczepia się dzieciom paradygmat technokratyczny!

Kapo w obozie koncentracyjnym do Żydówki: Przepraszam, pani syn znowu nie śpi... Znaczy się twój syn znowu nie śpi Żydówo!

Matka: Nie dąsaj się jak małe dziecko!
Joszko:, Ale ja jestem małym dzieckiem!

- Chodźcie na imprezę do 1954, było super!
- Nie mogę. Nie mam CZASU.

Brak komentarzy:

Star Wars: Gambit z Tatooine, czyli cała prawda o Hanie Solo

Dawno, dawno temu w odległej galaktyce… … spontanicznie zebrała się grupa śmiałków z pragnieniem powrotu do świata Gwiezdnych Woje...