wtorek, 23 lipca 2002

MAG, czyli wspomnienia z przeszłości #2

Z cyklu "Wspomnienia z przeszłości" prezentujemy Państwu zapiski z sesji RPG - Dawno, Dawno temu w Pieczyskach... Ze względu na wiekowość owych apokryfów, pewne hasła pozostawiamy bez komentarza, by nie uszkodzić delikatnych i niewinnych umysłów młodszych pokoleń...

(I.M. - "In Memoriam")

"Mów mi 'Dżon'. Cztery litery: DŻ-O-N." - Wtórny analfabetyzm to nie tylko wielki problem w USA, ale również i w Polsce:)

"Burza w domu nikomu nic nie zrobi..." - I.M.

"Co mnie pizgnie we śnie?!" - I.M.

"A moze by tak odstrzelić bachora?" - I.M.

"Czym sie zajmuje twoja ciocia?"- "Sprząta..."


"Wujek, taki przyszywany?" - "Nie, raczej wiązany."


"I co ci ten sukkub może zrobić?" - I.M.

"Ja go nie załatwię?!?! Ja go nie załatwię?!!!" - I.M.

"Morda w kubeł! Żelu sobie zjedz, dresiarzu!"

"Berlin, Schwarzwald. Jedna cholera - Niemcy." - nie ma jak międzynarodowa przyjaźń.

"No to im WPIERDOLIMY!!!" - I.M.

"Wychodzę z założenia ze ten mag może mieć maksimum 10 Arete..." - [tutaj szyderczy śmiech MG zza kadru;)]

"Mam nadzieje, ze ona jest gdzieś tam... Jest TU!!!" - I.M.

"Panowie, przepraszam, z drugiego sortu?" - I.M.

"Jak zauważyliście, dzieje sie tu coś dziwnego..."

"Ja chce go zabić?!!! Ja chce go tylko postrzelić w czoło!!"

"W dupie mam tunel korespondencyjny!" - "Taaaaaak?"

"Staram sie jej przekazać dobre emocje: optymizm, pozytywizm, dwudziestolecie międzywojenne..." - polonistyczna fanatyczka Cathia w akcji.


PS. Pozdrowienia dla ekipy #sw-pl :)

Brak komentarzy:

Star Wars: Gambit z Tatooine, czyli cała prawda o Hanie Solo

Dawno, dawno temu w odległej galaktyce… … spontanicznie zebrała się grupa śmiałków z pragnieniem powrotu do świata Gwiezdnych Woje...